Diskuse

Rakovina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pěkná historka R^:-)  Jako revizor se jimi musíte hemžit. :-)

0 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, je jich požehnaně, děkuji za přečtení:-).

0 0
možnosti
Foto

Váš článek mě zaujal - přiznám se - názvem. A mile překvapil. Zpětně jsem si přečetla Vaše ostatní články a chválím! Píšete čtivě a zdá se, že se budu na revizory, který teda ráda nemám, i když nejezdím načerno, koukat jiným okem. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za chválu a přečtení článků...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 673x
„Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem.“

www.vladimirdyk.cz

Lovci lidí

Seznam rubrik