Diskuse

Premiér

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Docela hezky napsané a pokud je to pravda, tak to Bohouš nakonec vyřešil docela dobře a týpkovi se za "provokaci" nic nestalo. Chtěl bych vidět jak by dopadl (v práci), kdyby šel kontrolovat nějakýho opravdovýho hajzla.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, a pravda to je...

0 0
možnosti
ZB

Hrůzný článek. Antikarma. RvRvRvRv

0 0
možnosti
Foto

No, co už s tím...8-o

0 0
možnosti
LJ

Vidím, že v Brně núřadoval jenom Kocourek a Donutil, ale i další borci. Závidím.

1 0
možnosti
Foto

V Brně je pořád živo....;-)

0 0
možnosti
MC

No to je tedy šou. Bych spíše věřil tomu že právě ten chudák, kterého Váš kolega perzekvoval, svoji platnou jízdenku podstrčil premiérovi.:-/

0 0
možnosti
Foto

No jo, někdy se to zvláštně zamotá...Dík za přečtení...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 673x
„Utrhl jsem květinu a zvadla mi. Chytil jsem motýla a umřel mi v dlaních. Pochopil jsem, že krásných věcí se lze dotýkat jen srdcem.“

www.vladimirdyk.cz

Lovci lidí

Seznam rubrik